29 May 2011

Projekt 25 - rész eredmények és megjegyzések...

Ha most hallasz először erről a projektről, vagy már nem emlékszel hogy miről van szó akkor olvad el ezt: 


Projekt 25<- klikk rá ez link :) 




Ha már olvastad, akkor talán érdekelhetnek a részletek :D
Pl. összehajítottam a listát az eddig bejött címekből.
>A LISTA< - klikk rá ez is link :)
Továbbá van egy pár érdekes észrevételem.

Érdekes az, hogy az emberek, vagy nem olvasták el, amit írtam, vagy nem értették meg, vagy csak egyszerűen nem vették észre, vagy nem vették komolyan hogy 2 típusú könyv cím listát kértem. (Talán azért mert zenét meg filmet csak egyet kértem ezért általánosítottak a könyvekre is.) Így sokan csak egy könyv listát küldtek, de azt is nagyon köszönöm. :)

Egy másik dolog, egyetlen egy ember se irt magától, összesen 7 ember irt eddig, de mindegyiküket meg kellett kérjem, még azokat is, akikről tudom, hogy maguktól elolvasták a bejegyzést azok is csak a felkérés után írtak, szóval, ha most ezt olvasva gondolkozol, hogy írj vagy ne, hát ne gondolkozz, hanem írj… :)

Még rengeteg embertől várom a listákat, akik megígérték, sokan panaszkodtak, hogy nincs idejük, ami érthető, hiszen most jön a szesszió, így van olyan is, aki csak jóval a szülinapom utánra ígérte, ez egyrészt kedves, mert az sugallja, hogy át akarja gondolni, másrészt meg halogatásnak tűnik, de mindenképp hálás vagyok, hogy külditek, hogy írtok nekem...

A listába nem írtam, hogy melyik könyvre hány ajánlás érkezett.
Az majd csak a szülinapom után megjelenő végső listában lesz, de azt kijelenthetem, hogy nincs sok ismétlődés, és az eddigi 2 könyv, amire több ajánlás jött az A Gyűrűk Ura és a Biblia… (lehet kuncogni vagy szörnyülködni :D )

Aminek örülök, hogy mindenki, akinek meséltem tetszését fejezte ki a projekttel kapcsolatban… úgy néz ki, talán van valami értelme ennek.
Zárásként még annyit, hogy még mindig várom a listákat, s majd nézz vissza. :) 

No comments:

Post a Comment