1 Sept 2010

Ain't No Sunshine...

A tegnap s ma, három számomra abszolút idegen emberrel (2 taxisofőrrel és egy kajás nénivel) beszéltem meg hogy vége van a nyárnak... nem több szóban mint 2-3 de mindannyian szomorúan konstatálták hogy elmúlt a nyár s jön az ősz... én érdekes örömmel fogadtam, elegem volt már a melegből. És alig vártam hogy jöjjön az ősz... ilyenkor akarva akaratlanul is 2 dolog jut eszembe: Petőfi szavai: 

"Itt van az ősz, itt van újra,
 S szép, mint mindig, énnekem.
 Tudja isten, hogy mi okból
 Szeretem? de szeretem."

és (bár tudom hogy nem a nyárról írta a bácsi) Bill Withers világhírű milliószor feldolgozott dala az Ain't No Sunshine  (ha egész pontosabb akarok lenni akkor 143 +/- 1,2) és most jöjjön itt az egyik kedvenc feldolgozásom Indecent Exposure - Aint No Sunshine When Shes Gone (remix) (a másik kedvencem az a Sting feldolgozása :D )

Kellemes őszi napokat...




a kevesebb dobot kedvelőknek ajánlom a

Lighthouse Family-féle covert.



( bár ötletem sincs miért Bob Marlyn képe van a videó helyén... :-? igaz ő is feldolgozta, de itt Tunde Baiyewu énekel.)




No comments:

Post a Comment