12 Jan 2011

A Peacefull New Year... Right Here

Egy régebbi felfedezésem.
Jó kis csillesdramenbész.


Druid - Right Here





Egy másdik bejövős száma amit Liquicityről ismerek, tulajdonképpen ezt ismertem meg hamarabb.
Druid - The Power
S ha meg volt a bemelegítés akkor jöhet egy kicsi ízesebb, egy meglepő remix...
Amikor megjelent a film azt mondtam, hogy ez a zenész nem tud alakítani, de csalódtam... egész jó kis film. (8 mile)
A film után kicsit elkezdtem értékelni a bácsi muzsikáját. Elvégre ez is egy eléggé kiforrott stílus, nem az enyém, de minőségi.
Oszt most valaki megcsinálta úgy, hogy igazán szerethessem :)

Eminem - Lose yourself DNB remix






Ha tubeon rá keresel van jobb minőségű változat is, csak ebbe voltak képek a filmből és az eredeti klipből azért választottam ezt.

No comments:

Post a Comment