2 Jul 2011

Ballers ballin, players playin, haters fightin, righteous prayin... nothing changed...

That's that...


Ennyit erről...  Csütörtökön vizsgáztam, s tegnap kellett volna legyen eredmény... de a drága tanárbácsi nem volt képes oda dugni a pofikáját, hogy kiadja az eredményeket, vagy legalább annyit mondjon, hogy bocsi gyerekek majd csak hétfőn... 


de hát ebben az országban már csak így mennek a dolgok... 


most meginn nem ihatok hétfőig... :( és, hogy viccesebb legyen, miután összefuttam a tanárral s megtudtam, hogy mikor lesz eredmény, felhívtam  az egyik csoporttársam s ő közölte velem, hogy kb 5 perccel azután, hogy én elindultam az egyetemre a tanár irt, hogy csak hétfőn teszi ki az eredményeket...


addig is...


... ballers ballin
Players playin, haters fightin, righteous prayin
Dont forget manhattan keep makin, brooklyn keep takin
Shook ones keep shakin, no time for fakin...






Everlast - Black Jesus by Inedire

No comments:

Post a Comment