7 Nov 2010

Annyi minden történt...



Hogy egy tipikusan angol frázist blogosított változatával indítsak:

Long time no entry...
ja... a sofőr vizsgám óta nem igazán írogattam.

Egyrészt mert (annak ellenére hogy az elméleti vizsgán át mentem,) a gyakorlati vizsgán az úgy nevezett traseun elvágtak, s eléggé lelombozott, másrészt mert sűrűbb lett a programom.
Eljárogattam egyetemre, megismertem az idei delikvenseket.
Kiderült egy két kellemetlen apróság.
De all in all zajlik az élet és cseppet sem unalmas... :)

A tegnap volt a TMDs Gólyabál és buli.
Na meg a Még5perc nevü együttes debütáló mini koncertje.
Talán ez volt a legérdekesebb egész hétvégén.
Mivel az együttes felét elég jól ismerem, Aszalos Géza énekelt, Hegyi Szilárd gitározott, Petya basszus gitározott és a másik gitáros is eléggé ismerős volt egy másik úttörő rendezvényről, a Médiabefutón próbálkozott a gyerek Sting - Fields of Gold dalával amit nagyon jól előadott de a megjelenése nem nyerte el a zsűri kegyét.

A gólyabál összességében jó volt, de a tipikus hibák most is ott voltak, az időhúzás, az unalmas részek, és a gyenge gólya produkciók.
De talán ez teszi gólyabállá a gólyabált.
Visszatérve a volánhoz. 10.én elméleti vizsga lesz amit aztán (7-10 napon belül) követ a rettegett rendőrös gyakorlati vizsga. Lehet megint szorítani.
Ja s ha ez nem lenne elég izgalom akkor még 12.én van egy parciális vizsgám.
Na de fel a fejjel...

Life is beautiful... you just have to see it.


No comments:

Post a Comment