16 Jan 2013

Lefelé a zúton...

Ezt az "együttest" 2007.ben ismertem meg az Izé.hu-ról... ahol is ezt a leírást adták róluk:
"Aki ismeri, annak azért, aki meg nem, annak meg azért... 4 francia, akinek szerintem lemezjátszón kívül semmi nem volt a gyerekszobájában..."

4 éven keresztül sorba nyerték meg a  Disco Mix Club World Team DJ Championship-et.

Tavaly a karácsony előtti hetekben a  a Guerillán volt ez a nótájuk... és akkor csodálkoztam rá hogy "világhírnévre" tettek szert a gyerekek, aztán a minap Petyának a blogján megláttam a bejegyzését... ahol az ő elmondása szerint Deák Bill és a Daft Punk keveréke a zene amit játszanak... :-? nos nem tudom szerintem ennél sokkal több... de beszéljenek helyettünk a dalok...


C2C - Down The Road




Ez egy élőfelvételük... :D a 2005 DJ világ bajnokságon... amit többek közt meg is nyerytek :D




s Ez egy újabbacsak nótájuk egy goszpel rendesen meg szkreccselve :D
C2C - Happy Ft. D.Martin

No comments:

Post a Comment