4 Apr 2011

Timisoara Nightlife...

Van itt egy videó, pontosabban egy rövidfilm.
A készítője egy profi filmes, Schneider Eduard, saját bevallása szerint független filmkészítő, Szászsebesről. 
A film technikai szempontból lenyűgöző... 
A gyorsított és lassított  felvételek keverése nagyon ötletes, a játék a fókusszal meg egyenesen csodálatra méltó.
A zene jó, a narrációval van nekem egy kis bajom, de ez elnézhető...


Ami igazán zavar (az nem a filmes hibája) az az, hogy mit reklámoz... 
Önmagában Temesvárt, ez nem gond... csak, hogy azt mutatja, hogy a Temesvári partik a River Decken, Fratelliben, EVE Fashion Loungeban és Heavenben vannak, amik közel sem a legjobb szórakozó helyek, nem is beszélve arról hogy az ezek egy szűk réteget fognak be (ami őszintén szólva távol áll tőlem/tőlünk)... és elég drága helyek.
Hol van a Setup, a D'arc, a Bunkert, a Taine, a Daos, a Scottish...stb... stb...
Nem is beszélve a zenei rendezvényekről: Plai, TMBase, iRAF, (ide sorolnám a Studfest-et is de mondjuk az egyetemistáknak szól)...
Egy kép sincs a kulturális életről, színházak, opera stb...
Nagyon egyoldalúan mutatja be a temesvári éjszakai életet.


De ezért egyedül és csakis a megrendelőt lehet okolni...
A Temesvár Hotel és a Bega Alapítvány... 
Tisztába vagyok az egésznek a lényegével: egy olyan bagázs akinek nagypénzű ügyfelekre van szüksége csinált egy profi reklámot a nagypénzű ügyfeleiknek.


Örülnék, ha lenne egy ugyan ilyen minőségű reklám film kispénzű egyetemistáknak is... :D (s gondolom ezzel nem csak én vagyok így... bár őszintén szólva nem tudom, hogy az egyetemek gondolkoztak-e ilyen fajta reklámban, de szerintem vonzana ide licistákat... :)


Összességében a filmecske nagyon cucc, csak egy annyi megjegyzést annak aki nézi... ÉN (MI) NEM ILYEN HELYEKRE JÁROK SZÓRAKOZNI !!! :)







Timisoara Nightlife from Schneider Productions on Vimeo.

No comments:

Post a Comment